wtorek, 22 grudnia 2015

Christmas time

Święta zbliżają się wielkimi krokami, choć pogoda za oknem raczej na to nie wskazuje. Nie wiem jak Wy, ale ja bardzo żałuję, że nie ma śniegu - święta ze śniegiem są bardziej magiczne, nastrojowe. Musimy cieszyć się jednak z tego co jest, a jest świetna pogoda na długie spacery z psem (o ile akurat nie pada deszcz)!

Jak wyglądają Wasze przygotowania do świąt? Kupujecie prezenty swoim czworonogom? W tej kwestii spotkałam się z wieloma opiniami - zarówno negatywnymi, jak i bardzo pozytywnymi. Wydaje mi się, że to, czy obdarowujemy na święta swoje pupile, to nasza indywidualna sprawa. Niektórzy oburzają się, twierdząc, że pies i tak nie wie, że jest gwiazdka. Owszem, nie zdaje sobie z tego sprawy, aczkolwiek miło, jeśli on również otrzyma jakiś upominek, chociażby symboliczny - jeśli psiakowi i właścicielowi sprawia to przyjemność, nie widzę najmniejszego problemu i powodu, aby się oburzać. Ja osobiście wydaję na prezenty dla zwierzaków więcej pieniędzy niż na te dla ludzi... :P
Jak co roku, drobne upominki otrzymają ode mnie również psiaki rodziny i znajomych - niestety w ostatnim czasie ich liczba się zmniejszyła i niektóre paczki nigdy nie trafią do adresatów...
Moje psiaki dostaną większe prezenty, patrząc na nie, wydaje mi się ich mało, ale biorąc pod uwagę aktualną zawartość mojego portfela, sporo mnie wyniosły :P Chyba bardziej cieszę się z tego, że w końcu będę mogła dać Tosi nowe zabawki, niż z tego, co ja dostanę... Czy tylko ja tak mam? :D
Prócz budki, kilku zabawek i szelek (a jakich to dowiecie się dopiero w styczniu :3) moje czworonogi otrzymają również mnóstwo smaczków, dobranych tak, aby każdemu przypadły do gustu... Tosia już teraz ćwiczy samokontrolę, bo wszystkie pachnące prezenty leżą na stole w pokoju. :D
Niedawno otrzymałyśmy również prezent od Martyny i Luny (klik), miałam otworzyć go dopiero 24 grudnia, ale chciałam zrobić wcześniej zdjęcia, aby dodać je tutaj, no i przyznaję, że nie mogłam się powstrzymać. ;) Nigdy wcześniej nie dostałam tak pięknie zapakowanej paczki... nie mogłam wyjść z zachwytu, naprawdę! Martyna, bardzo bardzo dziękujemy za prezent <3 Mam nadzieję, że paczka od nas też się Wam spodoba. :) Tosia jeszcze prezentu nie dostała, otrzyma go dopiero na gwiazdkę, ale już widzę, że zarówno smaczki, jak i (piszcząca!) sówka z pewnością przypadną jej do gustu. ♥
 Wcześniej nie zdawałam sobie sprawy, a może po prostu nie zwracałam uwagi na to, ile wokół mnie jest osób, którym na mnie zależy. Nigdy nie odczułam tego tak bardzo, jak w tym roku. Już na początku 2015 roku poznałam cudowne osoby, nie wyobrażam sobie, że kiedyś ich nie znałam. Jeśli to czytacie, to wiecie, że o Was chodzi. :) Wkręciłam się w psi świat na dobre, jeszcze lepiej poznałam moje czworonogi. Ciężko mi uwierzyć, że kiedyś mogło być inaczej niż jest teraz, a jest... idealnie. Nie umiem tego określić  innym słowem. ;)




















Kończąc post, chciałabym życzyć Wam wszystkiego najlepszego, wesołych świąt spędzonych w gronie rodziny i przyjaciół, zdrowia, miłości, dużo czasu dla Waszych psiaków... po prostu szczęścia, bo w życiu przecież chodzi o to, aby być szczęśliwym. Wymarzonych prezentów pod choinką, sukcesów i spełnienia marzeń, moje psiaki również się pod życzeniami podpisują. :) 








A z takich mniej świątecznych spraw... z kim widzimy się w sierpniu na Psiej Akademii z Asią Korbal? :D 

8 komentarzy:

  1. Też Cię kochamy Asia! <3 BT Forever :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że prezent się spodobał. Nie mogę się doczekać kiedy otworzę paczkę od Was. Wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba tylko ja z tego co przeczytałam cieszę się, że nie ma śniegu, że jest całkiem ciepło i przyjemnie na dworze :P

    Paczuszka rzeczywiście była pięknie zapakowana. Aż nie mogę nacieszyć nią oczu :D

    Składanie życzeń to nie nasza broszka, więc krótko - wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wesołych świąt
    Ale masz pięknie popakowane prezenty i ta bombka prześliczna

    OdpowiedzUsuń
  5. Bombka wypasiona! Widzę, że nie tylko ja robiłam drobne prezenty dla psiaków z rodziny - super sprawa :)

    Wesołych Świąt! Ogromu psich zabawek i oczywiście sukcesów w nadchodzącym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia, bombka mega! :D
    Co do psich prezentów mam neutralne uczucia. Jeśli komuś sprawia to przyjemność, niech robi, co mi do tego :P
    Wesołych Świąt, sukcesów z psem!
    http://psotaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Też mi tego śniegu brakuje. Ja raczej kupuję psiakowi na Święta tylko żarełko, zabawki i smycze dostaje ciągle.
    Piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń