piątek, 6 listopada 2015

Pierwszy filmik

W życiu każdego (psiego) blogera, przychodzi taki czas, gdy zdjęcia przestają wystarczać... i wtedy trzeba zrobić coś więcej! Poniższy filmik to mój pierwszy, tak, pierwszy, baaaaardzo amatorski i niedopracowany, ale liczę, że mi to wybaczycie. ;) Za kilka tygodni powinien pojawić się jeszcze jeden, bo mam ponad 300 filmików niewykorzystanych, a nie chciałam, żeby z tego zrobił się tasiemiec. :)
Proszę Was o rady - co Wam się w filmiku podobało, a co nie i najważniejsze, czy polecacie jakiś darmowy program do obróbki filmików, bo szukam, szukam i nigdy nie jestem w stu procentach przekonana.
A teraz... zapraszam do obejrzenia filmiku, może poznacie nas nieco bliżej. :) Filmiki pochodzą z różnych okresów czasu, niektóre z wakacji, inne z zeszłej zimy, a jeszcze inne były robione całkiem niedawno.



13 komentarzy:

  1. Jaki super filmik!! Zakochałam się!!! ♡♥♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Filmik super ;) oby więcej takich było ;)
    Ps. Mg wiedzieć co to za piosenki?
    Caroline

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsza piosenka to Ellie Goulding "Burn", druga OneRepublic "Counting Stars" ;)

      Usuń
    2. Dzieki ;) po prostu je kojarzyłam i koniecznie musiałam się dowiedzieć :)

      Usuń
  3. Fajny filmik :D Czekam na następny.

    Pozdrawiam
    with-astra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Teraz mi wstyd... Twój psiak potrafi wspaniałe sztuczki a mój nawet leżeć nie potrafi (odwieczny problem Bonusa). Musimy się wsiąść za siebie i to pokazał mi twój filmik.
    Pozdrawiamy
    http://bialykrukk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super film :) Tosia umie sporo sztuczek :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Montujesz w Windows Movie Maker? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie jeszcze tak, ale mam zamiar to zmienić ;)

      Usuń
  7. Jak na pierwszy filmik jest całkiem dobrze. Ale zdecydowanie za długi. Powinnaś skończyć na jednej piosence, rzadko kiedy dwa tak różne utwory dobrze razem wychodzą. Poza tym, mam wrażenie, że w filmiku nie było jakiegoś głównego pomysłu, myśli przewodniej.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak na pierwszy filmik wyszło nieźle! :)
    Mam nadzieję, że z czasem też zacznę cos montować :)
    Pozdrawiamy, zapraszamy; psotaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak na pierwszy filmik wyszło nieźle! :)
    Mam nadzieję, że z czasem też zacznę cos montować :)
    Pozdrawiamy, zapraszamy; psotaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń