wtorek, 13 października 2015

Dołączamy do akcji - Psy mają potrzeby!


Rozpoczęła się akcja Psy mają potrzeby, której organizatorem jest firma Butcher's. Otrzymaliśmy zaproszenie i oczywiście bierzemy w niej udział! ;)
Akcja ma na celu przybliżyć właścicielom czworonogów ich potrzeby żywieniowe, dbanie o odpowiednią sierść i kondycję pupila. Mam nadzieję, że i nam uda się coś wnieść w akcję i doradzić nowym lub przyszłym opiekunom psów!
Już wkrótce pojawią się posty związane z akcją, a na razie zapraszam na fp firmy Butcher's, gdzie możecie dowiedzieć się więcej - klik :)

6 komentarzy:

  1. Hmmm, nie znam tej akcji :p
    Jednak zapoznam się z nią i jeśli się nam spodoba to chętnie weźmiemy udział.
    Czekam na pierwsze posty !;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze powiedziawszy, o akcji nie mam pojęcia, ale interesuje mnie, ale nie na tyle, żebym wzięła udział ;).
    psi-zawrot-glowy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa akcja
    czekam na dalsze posty

    OdpowiedzUsuń
  4. O akcji nie słyszeliśmy, ale na pewno ogarniemy temacik :D
    Pozdrawiamy, J&T!
    http://littlewhitecompanion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwaga zaczynam się czepiać:
    1. punkt pierwszy pominę,
    2. to zrozumiałe, ale nasuwa mi się pytane dlaczego bezpieczeństwo podane jest jako drugie ?
    3. dlaczego na obrazku są ludzie ? Czy to przypadkiem nie powinny być psy ? W końcu zwierzak ma nas, ludzi, na co dzień.
    4. Czy stymulacja nie powinna być na tym samym poziomie co ruch ? Przecież przez samo męczenie fizyczne będziemy mieć psa cyborga...
    5. Czy to jest aż tak bardzo ważne ? Wiadome jest, że pies się przywiąże, ale czy to z naszej strony jest aż tak bardzo potrzebne ?
    6. Dlaczego taki układ punktów ?

    Patrząc na fanpejdż akcja wcale nie przypada mi do gustu, ale zobaczę, może zmienię zdanie po twoich postach...

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsze słyszę o tej akcji, zresztą jak i wszyscy inni czytający ten post. Jestem ciekawa jakich ciekawostek się dowiem :) Pozdrawiamy pusia-i-ja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń