wtorek, 14 kwietnia 2020

SHARE WEEK 2020 - moje ulubione blogi

Od dawna miałam w planach napisać post, w którym pokrótce opowiem Wam o moich ulubionych blogach. Przypadkiem trafiłam na akcję SHARE WEEK i uznałam, że to idealny moment, aby to zrobić. Szczegółowe informacje na temat akcji dla wszystkich zainteresowanych - klik!


Swego czasu czytałam bardzo wiele blogów. Niestety, kiedy wróciłam do regularnego czytania po kilku latach przerwy - tych blogów już nie było albo stały się zupełnie nieaktywne. Trudno wyłonić mi zaledwie kilka ulubionych, ale postaram się w tym poście przedstawić te, które czytam już regularnie od dłuższego czasu, przyciągające nie tylko pięknymi zdjęciami, ale też treścią i przekazem. Zapraszam!

My Heart Chakra

Chyba żadnego z psiarzy nie dziwi obecność tegoż bloga w moim top 3. Gosia posiada ogromną lekkość pisania, dzięki czemu każdy post czytam z niewyobrażalną przyjemnością - nieważne, czy jest to poradnik, recenzja czy jakiś luźny wpis. Ponadto, blog uratował mnie, kiedy nieoczekiwanie w moim domu pojawił się szczeniak - to skarbnica wiedzy! Jeżeli tak jak ja, jesteście miłośnikami dobrego pióra i cudownych zdjęć, odnajdziecie się na blogu raz dwa. Przejrzysty, piękny szablon cieszy oko, a treści zainteresują nawet najbardziej wymagających. Przebywając na tym blogu, jest mi tak jakoś... przytulnie? Ciepło wręcz bije od Gosi i jej cudownych psów: Baloo, Ruby i Nenu. Strona motywuje mnie do pracy i coraz lepszego poznawania moich psów. Obserwuję też stronę Gosi na instagramie - klik, również serdecznie polecam. 
Pssst... wielbiciele pięknych wnętrz też znajdą tam coś dla siebie!

Wypasiony team

Martynę poznałam na moim pierwszym obozie z Tosią. Ja wówczas prowadziłam już bloga (innego niż ten), a Martyna bardzo chciała. Wkrótce założyła bloga o swoich przygodach z białym kundelkiem Luną. Od początku widać było, że ma do tego talent. Dziś głównym bohaterem bloga jest border collie Finito. Posty są zwykle dość krótkie, ale treściwe, a zdjęcia tematyczne i staranne. Nawet miłośnicy gryzoni mają tam o czym czytać, bowiem prócz Finiego, z Martyną mieszkają dwie urocze myszki, a nawet... ślimaki! Z postów aż kipi miłość do zwierząt. To taki blog, na którym możecie zrelaksować się, popijając dobrą kawę, ale również możecie się stamtąd dowiedzieć ciekawych rzeczy i uzyskać porad. Martyna i Finito mają też stronę na instagramie: klik!

Dzikość w Sercu

To jeden z tych blogów, które inspirują do działania. Magda opowiada o podróżach z psami - Fibi i Krakersem. Wspólnie wędrują po górach i zdobywają coraz to nowsze (i wyższe!) szczyty. Jestem pełna podziwu tego, jak doskonale radzi sobie w polowych warunkach z dwójką psiaków - jakby nie było, jest to zdecydowanie trudniejsze, aniżeli podróżowanie wyłącznie z dwunożnymi towarzyszami. Sama marzę o tym, aby kiedyś w podobny sposób podróżować z moimi psami i poznawać nowe miejsca. Kiedy czytam posty Magdy, czuję się wolna i mam ochotę planować. Mam nadzieję, że kiedyś chociaż po części uda nam się zrealizować te plany - w końcu nie ma rzeczy niemożliwych! Ograniczenia istnieją tylko w naszych głowach, o czym wielokrotnie przekonuję się, czytając posty Magdy - bo kto by pomyślał, że west o krótkich łapkach jest zdolny do przemierzania setek kilometrów na górskich szlakach? Estetyka strony i zdjęcia również cieszą oczy, szczególnie, gdy są robione w tak przepięknych zjawiskach natury. Na stronie odnajdą się nawet osoby, które nie są miłośnikami psów - mnóstwo tam cennych rad na temat górskich podróży. Dzikość w Sercu ma też stronę na instagramie: klik!
Zachęcam wszystkich blogerów do wzięcia udziału w akcji. To świetna okazja, aby podzielić się z czytelnikami naszymi ulubionymi stronami. Ja lubiane blogi mogłabym wymieniać i wymieniać, ale to zdecydowanie ta trójka zasługuje na miejsce na podium.
Przypominam o nowo powstałej stronie małych czarnych na instagramie - psieseje. :)

8 komentarzy:

  1. Podpisuję się pod początkiem drugiego akapitu, miałam właściwie tak samo! I jestem świadoma, że mój blog również się stał tym nieaktywnym :D Niestety nadal większość osób zrezygnowała z regularnego pisania, psie blogi to już nie jest to samo co kiedyś :(
    Wstyd się przyznać, ale spośród Twoich top 3 blogów znam tylko jeden :D Ale zerknęłam na dwa pozostałe i wcale nie dziwię się, że to one znalazły się wśród Twoich trzech ulubionych!
    Przed chwilą wleciała od nas obserwacja na Waszego insta :D
    Czekamy na kolejne wpisy!
    Pozdrawiamy,
    Beethoven&Emilia

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja śledzę ten pierwszy, ale też zauważyłam, że blogi które było moje ulubione już dawno przygasły, wpisy jesli jakieś jeszcze się pojawiają to bardzo sporadycznie. A szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  3. Z ciekawych blogów mogę jeszcze dorzucić https://zyciezpsem.pl i http://www.passionblog.com.pl/blog/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super! Nie znałam tego ostatniego bloga, a jest naprawdę ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Znalazło się tutaj i kilka moich ulubionych :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje ulubione znalazły sie w zestawieniu :d

    OdpowiedzUsuń
  7. Dodam jeszcze jeden do listy. John Dog https://johndog.pl/blog/zdrowie/jak-prawidlowo-i-jak-czesto-kapac-psa/. Znalazłam tam mnóstwo informacji jak pielęgnować psa i dużo wskazówek odnośnie wychowania, a tego obawiałam się najbardziej. Z treningami też idzie nam coraz lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  8. Strona dla tych, którzy szukają więcej niż informacji o psach. To magiczne miejsce, gdzie słowa stają się psimi ogonami, wierność zamienia się w literki, a serce wibruje radością. https://nasze-psy.pl/zachowanie-psa/pies-sam-w-domu-jak-zadbac-o-jego-komfort/

    OdpowiedzUsuń